Skip to content

DISKUSSIONSFORUM OM VÄRDET MED SPEECH ANALYTICS

Välkommen till rundabordssamtal för dig som arbetar som ledare inom kundservice

2023-12-06, klockan 09:30-10:45

Nu är det dags för nästa digitala diskussionsforum där du får möjligheten att ta del av aktuella ämnen och utbyta erfarenheter med andra kundservicechefer! Denna gång har vi bjudit in Chris Öhman, kundservicechef på Coop, för att berätta om Coops resa med Speech Analytics. Coop var lite av en pionjär när de redan 2019 började använda Speech Analytics för att ta tillvara på kundinsikter.

Anmäl dig här!

Chris kommer att berätta om deras resa och ge sitt perspektiv på:

  1. Var behöver en organisation stå i mognadsgrad för att vara redo att starta.
  2. Hur kan du som kundservicechef jobba för att realisera detta.
  3. Vad var de initiala målen och vilka direkta värden fick man genom att börja använda tekniken.
  4. Hur har kundservice roll förändrats inom Coops organisation och vilka värden får man ut idag.
  5. Hur har man lyckats påverka volymer och ekonomi med hjälp av tekniken.
Chris från Coop

Vad kan du som deltar förvänta dig?

Kostnad: Kostnadsfritt för dig som arbetar som kundservicechef eller liknande.

När: Onsdagen den 6/12 klockan 09:30-10:45

Plats: Digitalt via Teams

Kort efter din anmälan sänder vi dig en personlig bokning via Teams. Har du frågor? Kontakta Johan Rinaldo, johan.rinaldo@barona.se 0734-22 88 14

Sök