Skip to content
Image of a person enjoying their free time working in the Nordics

SÅ HITTAR DU RÄTT AI-lÖSNING FÖR DIN KUNDSERVICE

Välkommen till rundabordssamtal för dig som arbetar som ledare inom kundservice 

Torsdagen 26/9, 09:00-10:15

Nu är det dags för nästa digitala diskussionsforum där du får möjligheten att ta del av aktuella ämnen och utbyta erfarenheter med andra kundservicechefer!

Denna gång har vi bjudit in Lina Hermansson, CX-konsult på Redway, för att berätta om hur ni kan gå tillväga för att hitta rätt AI-lösningar för just er kundservice. Även om AI är ett högaktuellt ämne så upplever många av oss att det fortfarande är lite av en djungel av olika alternativ.

Redway kommer därför att fokusera på hur ni kan gå tillväga för att hitta rätt lösning och få ut den effekt som ni önskar. Lina kommer bland annat fokusera på:

  1. Hur kan AI användas i kundservice
  2. Hur era kundinsikter kan hjälpa er att hitta rätt lösning
  3. Vikten av att sätta kund- och medarbetarupplevelsen i fokus
Andreas Lindberg, Redway. Foto Anna Hållams

Vad kan du som deltar förvänta dig? ->

  1. En möjlighet att få information och kunskap om nyheter och trender inom kundservice.
  2. Input kring andra organisationers tankar, utmaningar och vägar till lösning.
  3. Nätverk av andra ledare inom kundservice.

Kostnad: Kostnadsfritt för dig som arbetar som kundservicechef eller liknande.

När: Torsdagen 26/9, 09:00-10:15

Plats: Digitalt via Teams

Kort efter din anmälan sänder vi dig en personlig bokning via Teams.

Har du frågor? Kontakta Johan Rinaldo, johan.rinaldo@barona.se 0734-22 88 14


Search