Läs här hur Barona hanterar situationen med Coronaviruset.

FÖR ETT BÄTTRE ARBETSLIV

Ageris Kontaktcenter och AMGA byter varumärke till Barona

I juni 2019 förvärvade Barona Ageris kontaktcenter och AMGA. De senaste månaderna har ägnats åt att harmonisera verksamheterna och för att förenkla det för våra kunder att skapa bästa helhetslösningen av kompetensförsörjning, oavsett bransch byter vi namn till Barona. Vi vill att det ska vara enkelt, tydligt och smidigt att hitta rätt kompetens. Genom att tillhöra en större koncern har vi tillgång till ett större nätverk och senaste tekniken för att enkelt kunna automatisera flöden, skapa RPA-projekt eller AI för flöden som inte måste hanteras av en förstklassig kundservicemedarbetare. När det är en människa som krävs arbetar vi med ett smart utbildningspaket som ger kortare utbildningstid men högre kvalitet. Vi berättar gärna mer om hur, kontakta oss för ett möte!

Barona-vaxer-i-Sverige