Idag är en bra kundupplevelse och kundservice viktigare än någonsin. Kundservice får ta större plats inom företag som ett resultat av ett ökat fokus på slutkunden. Som kundservicechef har kraven också ökat och förutom tillgänglighet, svarstid, kvalitet och kundnöjdhet har nya nyckeltal dykt upp. Vilka är egentligen viktigast och spelar störst roll för dina kunder?
Vi är experter på kundservice och erbjuder flexibla lösningar genom bemanning, rekrytering och outsourcing. Med vår gedigna erfarenhet och vårt tjänsteutbud kan vi skräddarsy en lösning som passar just er. Detta oavsett om det är förbättrad kvalitet eller effektivitet i verksamheten som exempelvis stärker varumärket och ökar kundlojalitet, som är det viktigaste för er. Vårt mål är att du ska känna dig fullständigt trygg med att vi tar hand om dina kunder på bästa sätt.
Vi arbetar med välkända uppdragsgivare inom B2B och B2C inom en rad olika branscher. Kontakta oss för att höra hur vi kan hjälpa dig att lyckas genom att skapa framtidens kundservice!
Oavsett om du behöver en konsult, utökning av din avdelning eller om du letar efter någon med kompetens att driva och utveckla din kundservice kan vi hjälpa dig. Vi hanterar och konsulterar dagligen våra kunder i deras kompetensbehov.
Barona arbetar med kompetensförsörjning inom bemanning, rekrytering och outsourcing och vi har länge använt oss av motivationsteori i olika former för att utveckla våra medarbetare och därigenom även våra kunder och uppdrag.
Med 10 års erfarenhet av att bland annat hantera våra uppdragsgivares kundkontakter har vi lärt oss vad som fungerar när man vill öka engagemang, säkerställa kvalitet och motivera medarbetarna. Ladda ner vårt white paper på ämnet här för att få inblick i: