Läs här hur Barona hanterar situationen med Coronaviruset.

Läs här hur Barona hanterar situationen med Coronaviruset.

Affärsområden Kundservicelösningar

Framtidens kundservice är nu

I en värld där en enskild kundupplevelse snabbt kan nå ut till tusentals och få global spridning kan kundservice antingen vara en konkurrensfördel eller ett hinder för tillväxt. Med en växande konsumentmakt ställs högre krav på transparens, enkelhet och service. Tillsammans skapar vi rätt förutsättningar för en positiv kundupplevelse i varje kontakt.

Vi är experter på kundservice och erbjuder flexibla lösningar genom bemanning, rekrytering och outsourcing. Med vår gedigna erfarenhet skräddarsyr vi enkelt lösningar som passar era behov med fokus på att förbättra kvalitet och effektivitet i verksamheten, vilket stärker varumärket och ökar kundlojalitet. Vårt mål är att du ska känna dig fullständigt trygg med att vi tar hand om dina kunder på bästa sätt.

Vi arbetar med uppdragsgivare inom B2B och B2C inom en rad olika branscher. Läs mer om våra tjänster och hur vi hjälper dig lyckas genom att skapa framtidens kundservice!

När du behöver rätt kompetens

Oavsett om det är ett kortsiktigt behov där du vill hyra in en konsult till din befintliga organisation eller om du behöver hjälp med att driva en hel avdelning alternativt om du skulle vilja ha någon som driver och sköter din kundservice kan vi hjälpa dig. Kompetensbehov är vad vi löser varje dag, via rekrytering, bemanning eller outsourcing.

 

 

Tillsammans med branschorganisationen Kontakta sänder vi en intervju på temat Hybrid Tech – Hur samverkan mellan teknik och människa skapar framtidens kundservice.

Under intevjun med Barona och Softronic kommer ni få veta mer om hur RPA och bot-teknik kan användas i syfte att effektivisera kundservice och vad man behöver tänka på inför digitaliseringsprojekt.

Intervjun sänds klockan 08.30 den 11:e november och du anmäler dig via Kontaktas sida.

CTA - Anmäl dig här

LADDA HEM VÅRT WHITE PAPER OM MOTIVATIONSTEORI

Barona arbetar med kompetensförsörjning inom bemanning, rekrytering och outsourcing och vi har länge använt oss av motivationsteori i olika former för att utveckla våra medarbetare och därigenom även våra kunder och uppdrag.

Med 10 års erfarenhet av att bland annat hantera våra uppdragsgivares kundkontakter har vi lärt oss vad som fungerar när man vill öka engagemang, säkerställa kvalitet och motivera medarbetarna. Ladda ner vårt white paper på ämnet här för att få inblick i:

  • Vilka faktorer ökar mina medarbetares motivation och vad kan jag göra själv, idag
  • Hur kan ett motivationssystem få alla medarbetare att öka sin prestation och inte bara toppresterarna
  • Hur Barona arbetat för att lyckas förkorta sin utbildningstid med ca. 40%

Gamification & E-learning White paper

Christine Sivertsson-image
Kontakta oss:
Christine Sivertsson
Sales & Business Development
barona-contact-logo
Kontakta oss