Läs här hur Barona hanterar situationen med Coronaviruset.

Läs här hur Barona hanterar situationen med Coronaviruset.

Våra tjänster Outsourcing

Skalbar lösning med fokus på kvalitet och leverans

För att bli konkurrenskraftiga har många organisationer insett att det bästa resultatet inte nås genom att äga hela produktionskedjan – utan snarare tvärtom. Outsourcing gör din verksamhet mer flexibel och kostnadseffektiv. Fasta kostnader omvandlas till rörliga vilket kan hjälpa till att sänka företagets omkostnader och skapa skalbarhet utifrån de faktiska behoven.

Genom outsourcing lägger organisationen ut delar av verksamheten på entreprenad till experter inom området. Enkelt uttryckt; Ni fokuserar på er kärnverksamhet och låter oss ta hand om det vi är bäst på.

I partnerskap med våra uppdragsgivare skapar vi kundmöten som bygger framgångsrika företag genom att möta och överträffa både uppdragsgivaren och deras kunders förväntningar av en fantastisk serviceupplevelse, oavsett kontaktkanal, varje gång

Ken Persson
IT & Business Development Manager, Barona
Christine Sivertsson-image
Kontakta oss:
Christine Sivertsson
Sales & Business Development
barona-contact-logo
Kontakta oss

Fördelar med outsourcing via Barona

Outsourcing av Kundservice via Barona

På Barona är vi proffs på kundkommunikation och att skapa mervärde i varje kontakt. Vi har kompetensen, metoderna och tekniken som krävs för att skapa nya och större värden för våra uppdragsgivare.

Tillsammans med branschorganisationen Kontakta sänder vi en intervju på temat Hybrid Tech – Hur samverkan mellan teknik och människa skapar framtidens kundservice.

Under intevjun med Barona och Softronic kommer ni få veta mer om hur RPA och bot-teknik kan användas i syfte att effektivisera kundservice och vad man behöver tänka på inför digitaliseringsprojekt.

Intervjun sänds klockan 08.30 den 11:e november och du anmäler dig via Kontaktas sida.

CTA - Anmäl dig här

LADDA HEM VÅRT WHITE PAPER OM MOTIVATIONSTEORI

Barona arbetar med kompetensförsörjning inom bemanning, rekrytering och outsourcing och vi har länge använt oss av motivationsteori i olika former för att utveckla våra medarbetare och därigenom även våra kunder och uppdrag.

Med 10 års erfarenhet av att bland annat hantera våra uppdragsgivares kundkontakter har vi lärt oss vad som fungerar när man vill öka engagemang, säkerställa kvalitet och motivera medarbetarna. Ladda ner vårt white paper på ämnet här för att få inblick i:

  • Vilka faktorer ökar mina medarbetares motivation och vad kan jag göra själv, idag
  • Hur kan ett motivationssystem få alla medarbetare att öka sin prestation och inte bara toppresterarna
  • Hur Barona arbetat för att lyckas förkorta sin utbildningstid med ca. 40%

Gamification & E-learning White paper